top of page

Zašto je bitno imati dobar poslovni portret?

U današnjem svijetu prvi dojam igra jako važnu ulogu. Profesionalni poslovni portreti vrlo su važan alat za izgradnju ozbiljnog i vjerodostojnog imidža – bilo da se koriste na web stranicama, društvenim mrežama (LinkedIn, Facebook, Instagram), u promotivnim materijalima ili medijskim objavama.




Klijenti i poslovni partneri lakše se povezuju s osobom kada vide njezino lice. Zato, ako je vaš prvi kontakt putem e-maila, web stranice ili društvenih mreža, kvalitetna profilna fotografija može značajno doprinijeti stvaranju pozitivnog prvog dojma.

Osim toga, poslovni portret pomaže da vas klijenti, kolege i partneri odmah prepoznaju i u stvarnim susretima, što olakšava komunikaciju i gradi povjerenje.


Koja je razlika između osobnog i poslovnog portreta?


  • Poslovni portret

    • Namijenjen je profesionalnom predstavljanju osobe u poslovnom kontekstu.

    • Koristi se za web stranice, LinkedIn, korporativne materijale, medijske objave i PR.

    • Cilj je prenijeti stručnost, pouzdanost i profesionalni imidž.


  • Osobni portret

    • Namijenjen je privatnoj upotrebi ili umjetničkom izrazu.

    • Može se koristiti za društvene mreže, obiteljske albume, poklone ili osobni portfolio.

    • Cilj je prikazati osobnost, emociju ili kreativni karakter osobe.


Danas poslovni portreti više ne moraju izgledati strogo i ukočeno kao prije desetak godina. Naravno, sve ovisi o vašoj branši, ciljanoj publici i osobnom karakteru. Primjerice, netko tko radi u financijskom savjetovanju vjerojatno će odabrati klasičniji portret kako bi naglasio ozbiljnost i pouzdanost.


S druge strane, u mnogim zanimanjima danas je jednako važno pokazati i pristupačnost, pa se granica između poslovnih i osobnih portreta sve više briše. Ključno je u dogovoru s fotografom odlučiti kakvu poruku želite prenijeti – želite li djelovati nasmijano ili ozbiljno, pristupačno ili autoritativno. Upravo svjetlo, sjene i poza mogu stvoriti potpuno različite dojmove.


Jednako važan je i odabir odjeće. Najbolje je birati neutralne i klasične tonove poput plave, sive, bež, bijele ili crne, te jednostavne, jednobojne komade. Takva kombinacija na fotografijama uvijek djeluje profesionalno i bezvremenski.



 
 
 

Komentari


bottom of page