top of page

U današnjem svijetu prvi dojam igra jako važnu ulogu. Profesionalni poslovni portreti vrlo su važan alat za izgradnju ozbiljnog i vjerodostojnog imidža – bilo da se koriste na web stranicama, društvenim mrežama (LinkedIn, Facebook, Instagram), u promotivnim materijalima ili medijskim objavama.




Klijenti i poslovni partneri lakše se povezuju s osobom kada vide njezino lice. Zato, ako je vaš prvi kontakt putem e-maila, web stranice ili društvenih mreža, kvalitetna profilna fotografija može značajno doprinijeti stvaranju pozitivnog prvog dojma.

Osim toga, poslovni portret pomaže da vas klijenti, kolege i partneri odmah prepoznaju i u stvarnim susretima, što olakšava komunikaciju i gradi povjerenje.


Koja je razlika između osobnog i poslovnog portreta?


  • Poslovni portret

    • Namijenjen je profesionalnom predstavljanju osobe u poslovnom kontekstu.

    • Koristi se za web stranice, LinkedIn, korporativne materijale, medijske objave i PR.

    • Cilj je prenijeti stručnost, pouzdanost i profesionalni imidž.


  • Osobni portret

    • Namijenjen je privatnoj upotrebi ili umjetničkom izrazu.

    • Može se koristiti za društvene mreže, obiteljske albume, poklone ili osobni portfolio.

    • Cilj je prikazati osobnost, emociju ili kreativni karakter osobe.


Danas poslovni portreti više ne moraju izgledati strogo i ukočeno kao prije desetak godina. Naravno, sve ovisi o vašoj branši, ciljanoj publici i osobnom karakteru. Primjerice, netko tko radi u financijskom savjetovanju vjerojatno će odabrati klasičniji portret kako bi naglasio ozbiljnost i pouzdanost.


S druge strane, u mnogim zanimanjima danas je jednako važno pokazati i pristupačnost, pa se granica između poslovnih i osobnih portreta sve više briše. Ključno je u dogovoru s fotografom odlučiti kakvu poruku želite prenijeti – želite li djelovati nasmijano ili ozbiljno, pristupačno ili autoritativno. Upravo svjetlo, sjene i poza mogu stvoriti potpuno različite dojmove.


Jednako važan je i odabir odjeće. Najbolje je birati neutralne i klasične tonove poput plave, sive, bež, bijele ili crne, te jednostavne, jednobojne komade. Takva kombinacija na fotografijama uvijek djeluje profesionalno i bezvremenski.



 

Možda se ne osjećate baš najbolje za dogovaranje svog trudničkog sessiona i za dolazak meni u studio. Vaše tijelo vas baš ne sluša, noge su malo natečene. A možda ste puni energije i osjećate se baš poletno i prekrasno. U svakom slučaju ne zaboravite zabilježiti ove posebne trenutke trudnoće jer nakon nekoliko godina više nećete moći niti zamisliti kako je to sve izgledalo i da ste prošli kroz tako jednu divnu promjenu. Fotografiranje trudnica dogovaramo između 26og i 36og tjedna, ali sve ovisi o tome kako se osjećate i koliko je velik trbuščić. Na snimanje su dobrodošli partneri i veća djeca, ali se fokusiramo na vas. Presvlačimo se u vaše odjevne kombinacije ili vas zamatamo u studijske materijale i radimo čarobne fotke na kojima ćete izgledati kao apsolutna kraljica.





 

Dobar poslovni portret će ostaviti dojam i prije nego što se vi osobno pojavite. Većina ljudi, uključujući mene, se ne osjeća prirodno pred kamerama. To je normalno. Zato se prilikom fotografiranja profesionalnih portreta trudim napraviti opuštenu atmosferu bez onog osjećaja da se fotkamo za dokumente. Znate taj osjećaj. Stavit ćemo muziku u pozadini, razgovarati malo o nekim zajedničkim stvarima, upoznati se, isprobati bezbroj različitih kombinacija svjetla i vidjeti što najbolje izgleda. Nakon nekog vremena ćete zaboraviti na tremu i to je kad nastaju najbolji portreti. Bez obzira da li je za privatnu ili profesionalnu namjenu, radit ćemo zajedno da pogodimo vaš pravu karakter i postignemo izgled koji želite pokazati svijetu.




 
bottom of page