U današnjem svijetu prvi dojam igra jako važnu ulogu. Profesionalni poslovni portreti vrlo su važan alat za izgradnju ozbiljnog i vjerodostojnog imidža – bilo da se koriste na web stranicama, društvenim mrežama (LinkedIn, Facebook, Instagram), u promotivnim materijalima ili medijskim objavama.
Klijenti i poslovni partneri lakše se povezuju s osobom kada vide njezino lice. Zato, ako je vaš prvi kontakt putem e-maila, web stranice ili društvenih mreža, kvalitetna profilna fotografija može značajno doprinijeti stvaranju pozitivnog prvog dojma.
Osim toga, poslovni portret pomaže da vas klijenti, kolege i partneri odmah prepoznaju i u stvarnim susretima, što olakšava komunikaciju i gradi povjerenje.
Koja je razlika između osobnog i poslovnog portreta?
Poslovni portret
Namijenjen je profesionalnom predstavljanju osobe u poslovnom kontekstu.
Koristi se za web stranice, LinkedIn, korporativne materijale, medijske objave i PR.
Cilj je prenijeti stručnost, pouzdanost i profesionalni imidž.
Osobni portret
Namijenjen je privatnoj upotrebi ili umjetničkom izrazu.
Može se koristiti za društvene mreže, obiteljske albume, poklone ili osobni portfolio.
Cilj je prikazati osobnost, emociju ili kreativni karakter osobe.
Danas poslovni portreti više ne moraju izgledati strogo i ukočeno kao prije desetak godina. Naravno, sve ovisi o vašoj branši, ciljanoj publici i osobnom karakteru. Primjerice, netko tko radi u financijskom savjetovanju vjerojatno će odabrati klasičniji portret kako bi naglasio ozbiljnost i pouzdanost.
S druge strane, u mnogim zanimanjima danas je jednako važno pokazati i pristupačnost, pa se granica između poslovnih i osobnih portreta sve više briše. Ključno je u dogovoru s fotografom odlučiti kakvu poruku želite prenijeti – želite li djelovati nasmijano ili ozbiljno, pristupačno ili autoritativno. Upravo svjetlo, sjene i poza mogu stvoriti potpuno različite dojmove.
Jednako važan je i odabir odjeće. Najbolje je birati neutralne i klasične tonove poput plave, sive, bež, bijele ili crne, te jednostavne, jednobojne komade. Takva kombinacija na fotografijama uvijek djeluje profesionalno i bezvremenski.
























































































